Hallo,
We hebben 1 radiator in ons huis die niet warm wordt (hoogstens een heel klein beetje lauw).
Nu heb ik volgende zaken reeds gedaan:
- Alle radiatoren ontlucht --> er kwam nergens lucht uit, ineens water
- gekeken of voetventiel op radiator helemaal open staat en dat is het geval
Nu valt het me wel op dat als ik aan de radiatorknop (is geen thermostatische kraan, staat op geen enkele radiator trouwens) zelf voel en de buis met water die hierin gaat, dat deze wel goed warm is. Echter, als ik dan direct na de kraan voel aan de onderkant van de radiator, dan is dat daar helemaal niet warm. De kraan staat wel helemaal open en ik heb ondertussen ook reeds een aantal keren de kraan open en dichtgedraaid, zonder resultaat.
Kunnen jullie me nog tips geven waar eventueel het probleem zou kunnen liggen?
Bedankt.
We hebben 1 radiator in ons huis die niet warm wordt (hoogstens een heel klein beetje lauw).
Nu heb ik volgende zaken reeds gedaan:
- Alle radiatoren ontlucht --> er kwam nergens lucht uit, ineens water
- gekeken of voetventiel op radiator helemaal open staat en dat is het geval
Nu valt het me wel op dat als ik aan de radiatorknop (is geen thermostatische kraan, staat op geen enkele radiator trouwens) zelf voel en de buis met water die hierin gaat, dat deze wel goed warm is. Echter, als ik dan direct na de kraan voel aan de onderkant van de radiator, dan is dat daar helemaal niet warm. De kraan staat wel helemaal open en ik heb ondertussen ook reeds een aantal keren de kraan open en dichtgedraaid, zonder resultaat.
Kunnen jullie me nog tips geven waar eventueel het probleem zou kunnen liggen?
Bedankt.