1,5mm2 is wat de handleiding ook voorschrijft, dus dit kan het probleem niet zijn. Je zou dan eerder verwachten dat de plaat gewoon naar behoren werkt, maar na langere tijd op hoog vermogen de kabel wat zou opwarmen. Ik vind 1,5mm2 ook aan de dunne kant, maar als de handleiding het voorschrijft zou het voldoende moeten zijn.
Kun je controleren of je dezelfde meetresultaten meet op je stopcontact:
N1 - L1: 230V
N1 - L2: 230V
N2 - L1: 230V
N2 - L2: 230V
Het snoer heb je doorgepiept zeg je, dus we weten dat er geen draadbreuk in zit. Dan blijft toch de plaat over naar mijn meing. Zeker omdat het een aantal minuten wél goed gaat. Als er qua bedrading iets verkeerd zou zitten dan zou je verwachten dat de automaat er direct uitknalt (kortsluiting) of dat de plaat niet op vol vermogen wil/rechterhelft niet werkt.
Kun je controleren of je dezelfde meetresultaten meet op je stopcontact:
N1 - L1: 230V
N1 - L2: 230V
N2 - L1: 230V
N2 - L2: 230V
Het snoer heb je doorgepiept zeg je, dus we weten dat er geen draadbreuk in zit. Dan blijft toch de plaat over naar mijn meing. Zeker omdat het een aantal minuten wél goed gaat. Als er qua bedrading iets verkeerd zou zitten dan zou je verwachten dat de automaat er direct uitknalt (kortsluiting) of dat de plaat niet op vol vermogen wil/rechterhelft niet werkt.
Laatst bewerkt: