Boudewijn 033
Specialist Verwarming
Gorp schreef:"Keteltje van de muur trekken" komt in het woordenboek van een SERVICEmonteur niet voor.
wat een onzin, ik heb bij de opleiding hulp monteur, monteur, onderhoudsmonteur, service monteur, en service technicus, geen woordenboek gekregen, met hoe ik de dingen moet benoemen
Gorp schreef:En inderdaad, als je geen SERVICEmonteur bent, en de daarbij behorende kennis van dit betreffende toestel (Ecomline) mist, of niet geheel onder de knie hebt, is het veel gemakkelijker om tegen de klant te zeggen dat het toestel op z'n eind loopt.(commercie noemen ze dat)
nog een onzinniger verhaal, weet jij wat commercie is, das nu de klant 3 a 400 laten betalen voor het oplappen van de ketel, met de belofte dat hij het nog wel jaren volhoud, en het jaar erop de ketel toch laten vervangen omdat er weer een hoop kosten aanzitten. das pas commercie, in mijn ogen niet eerlijk, daarom adviseer ik vervangen van de ketel.
Gorp schreef:Aan je taalgebruik te lezen ben je meer "vervangingsmonteur" dat daadwerkelijk SERVICEmonteur.
wat een trieste opmerking, voel jij je als service monteur soms verheven, boven de gewone verwarmings monteurs? raar he dat een hoop service monteurs zo met hun kop in de wolken lopen, en denken verheven te zijn boven alle andere monteurs.
ben met de uitspraken in dit topic helemaal klaar.
groeten b