Het wordt gewoon een kwestie van afvinken wat het kan zijn.
feit is dat als je brandstof via het luchtfilter aanvoert dat hij dan even loopt en dan er weer mee stopt.
Ga je brandstof via de normale weg aanvoeren dan doet hij het niet.
Het kan dus niet anders dan dat er ergens in de normale brandstof toevoer een blokkade zit waardoor de brandstof niet in de cilinderruimte komt of daar wel komt maar niet ontsteekt.
Ruik je na het nodige keren aantrekken een sterke benzine geur dan is er wel brandstof maar ontsteekt deze niet.
Ruik je dat niet dan moet er in de carburateur iets fout gaan of wordt de brandstof niet de cilinderruimte in gezogen.
Heb je alles in de carburateur schoon gemaakt en ook het membraam laat de brandstof door dan moet het ergens in de aanzuiging zitten.
Hier een linkje naar de werking
https://www.youtube.com/watch?v=rxVDYbqrjRs
feit is dat als je brandstof via het luchtfilter aanvoert dat hij dan even loopt en dan er weer mee stopt.
Ga je brandstof via de normale weg aanvoeren dan doet hij het niet.
Het kan dus niet anders dan dat er ergens in de normale brandstof toevoer een blokkade zit waardoor de brandstof niet in de cilinderruimte komt of daar wel komt maar niet ontsteekt.
Ruik je na het nodige keren aantrekken een sterke benzine geur dan is er wel brandstof maar ontsteekt deze niet.
Ruik je dat niet dan moet er in de carburateur iets fout gaan of wordt de brandstof niet de cilinderruimte in gezogen.
Heb je alles in de carburateur schoon gemaakt en ook het membraam laat de brandstof door dan moet het ergens in de aanzuiging zitten.
Hier een linkje naar de werking
https://www.youtube.com/watch?v=rxVDYbqrjRs