Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
hallo, ik probeer een (ongeaarde) wandcontactdoos aan te sluiten, maar mij is onduidelijk waar de aanvoer draad in moet, ik hoop dat de foto's zo zichtbaar zijn?
Er hoort geen zwart thuis in die doos.
vervang die door bruin
en sluit vervolgens de blauwe draad aan aan bij blauwe doorkoppeling en de bruine bij de bruine doorkoppeling.
(eerst de spanning van de groep halen voordat je er mee werkt en pas na het volledig afmonteren er weer op)
Ik heb er dus geen verstand van: ik zie dat beide draden op 2 plekken aangesloten zitten, welke daarvan is de doorkoppeling? en hoe sluit ik de draad daarop aan?
schroef open draaien en draad er onder klemmen?
Inderdaad, maar je moet wel massief draad van dezelfde dikte gebruiken (2,5mm2). Dus geen gevlochten draad, die klemt niet goed en kan tot gevaarlijke situaties leiden.
Ok, ik snap het, 1 vraag nog: als ik beide delen op elkaar schroef zit er nergens een uitgang van de wandcontactdoos waar de draaden door kunnen: er zitten wel een soort poortjes op die lijken dat je ze er uit kunt drukken, ik heb best wel gedrukt, maar werkt niet, ik plaats een foto