De laadstroom kan ik overigens softwarematig in de app van de wallbox instellen en ook in de auto. In de auto staat hij nu maximaal en in de wallbox staat hij op 20A. Laden gaat echter nog op 3,6kW dus ik vermoed dat de powerboost niet meer dan 16A toestaat per fase. En hij staat nu nog op 1 fase. Eruit dus met dat ding en op 3 fases aansluiten is het idee en dan uiteraard voor de zekerheid knijpen op 3x 10A. Maar ik heb te weinig informatie over de wallbox Pulsar Plus. Misschien moet ik ergens een jumpertje zetten?
Ik baal er wel van, ben nu all-in €2000 kwijt (€1700 voor de installatie en €268 voor de verzwaring naar drie fasen en de hoofdschakelaar van €30) en ik kan nog altijd niet meer laden dan een veredeld stopcontact. Had ik het zo goed de granny-cable kunnen gebruiken.
Ik baal er wel van, ben nu all-in €2000 kwijt (€1700 voor de installatie en €268 voor de verzwaring naar drie fasen en de hoofdschakelaar van €30) en ik kan nog altijd niet meer laden dan een veredeld stopcontact. Had ik het zo goed de granny-cable kunnen gebruiken.