Beste vakmannen,
Mij vriendin heeft hier een Remeha CW5 uit 2017 tot dit jaar april is het onderhoud jaarlijks gedaan door een installatiebedrijf,
Laatst kreeg zij de melding dat er onderhoud verricht moest worden (2maanden na de laatste onderhouds beurt) echter had de vaste loodgieter geen tijd en reageerde amper dus wij besloten zijn concurrent collega in te schakelen deze beste man is hier geweest en heeft moeten bellen met Remeha want deze CV heeft geen knoppen, uit eindelijk is de ketel gereset en melding is weg monteur is naar huis.
Nu komt het rare na de laatste onderhouds afgelopen april hebben de kranen hier steeds meer moeite met warm water geven het duurt soms super lang en soms krijg je helemaal geen warm water,
Behalve onze regen douch is een Grohe smart Control die verbruikt nogal wat water maar is wel bijna meteen warm.
Omdat de loodgieter het niet snapt en ik het ook vreemd vind en geen link kan leggen vraag ik het jullie!
Excuses voor het lang verhaal maar dit is zo als het gelopen is
Mij vriendin heeft hier een Remeha CW5 uit 2017 tot dit jaar april is het onderhoud jaarlijks gedaan door een installatiebedrijf,
Laatst kreeg zij de melding dat er onderhoud verricht moest worden (2maanden na de laatste onderhouds beurt) echter had de vaste loodgieter geen tijd en reageerde amper dus wij besloten zijn concurrent collega in te schakelen deze beste man is hier geweest en heeft moeten bellen met Remeha want deze CV heeft geen knoppen, uit eindelijk is de ketel gereset en melding is weg monteur is naar huis.
Nu komt het rare na de laatste onderhouds afgelopen april hebben de kranen hier steeds meer moeite met warm water geven het duurt soms super lang en soms krijg je helemaal geen warm water,
Behalve onze regen douch is een Grohe smart Control die verbruikt nogal wat water maar is wel bijna meteen warm.
Omdat de loodgieter het niet snapt en ik het ook vreemd vind en geen link kan leggen vraag ik het jullie!
Excuses voor het lang verhaal maar dit is zo als het gelopen is