Goedendag,
Om het gedrag van mijn ketel (Tzerra Ace 39) beter te kunnen monitoren heb ik een 2e hands Smart Service Tool aangeschaft. De wifi versie die nu niet meer leverbaar is. (de nieuwste is de bluetooth versie) .
Ik ben nu aan het testen, De documentatie is helaas zeer beperkt en laat vele vragen open.
Wat heb ik gedaan:
Vragen:
Dit is het enige wat ik zie in de app:
De kabel die past op de Tzerra Ace 39
Ingeplugd met kabel C
Het instellingen menu in de app:
Als ik op gebruikersniveau klik
Om het gedrag van mijn ketel (Tzerra Ace 39) beter te kunnen monitoren heb ik een 2e hands Smart Service Tool aangeschaft. De wifi versie die nu niet meer leverbaar is. (de nieuwste is de bluetooth versie) .
Ik ben nu aan het testen, De documentatie is helaas zeer beperkt en laat vele vragen open.
Wat heb ik gedaan:
- Als eerste aan de oplader, de rode led knippert al enige tijd
- Ik zie ook het wifi signaal van de unit verschijnen in mijn telefoon (15-04-011-125)
- Bij het aansluiten: kabel C op de service ingang in de ketel geplugd (stekker met 6 contacten) en andere zijde (RJ45 data-stekker) in de unit.
- de telefoon gekoppeld met het wifi signaal van de unit en WPA key ingevoerd. Telefoon geeft aan dat er verbinding is met zwakke beveiliging (kan kloppen het is ook geen reguliere wifi verbinding)
- de Remeha Smart service app opgestart
- Bij kies apparaat -> gebruik service key
- Helaas nog geen verbinding kunnen krijgen met de app, ook al geprobeerd de unit met het knopje op de zijkant aan en uit te zetten. Melding in volgende scherm: "bezig met zoeken van de servicekey". Daar komt tot nu toe geen verandering in.
Vragen:
- Moet de unit eerst vol geladen zijn voordat hij goed werkt? Ik neem aan van niet?
- Ik neem aan dat ik de wifi van de telefoon moet verbinden met het wifi signaal van de unit? (dus bij telefooninstellingen->naar wifi-> kiezen van het wifi signaal van de unit)
- Of moet ik de telefoon gewoon op eigen wifi laten staan en in de app iets doen met het wifi signaal?
- Moet ik nog wat invoeren bij gebruikersniveau? Hier wordt gevraagd: "Vul het juiste wachtwoord in om van gebruikersniveau te wisselen" is dit relevant?
- de aan/uit of reset knop aan de zijkant, hoe lang moet je die indrukken? Kort of een paar tellen.
Dit is het enige wat ik zie in de app:
De kabel die past op de Tzerra Ace 39
Ingeplugd met kabel C
Het instellingen menu in de app:
Als ik op gebruikersniveau klik
Laatst bewerkt: