Vreemde installateur in ieder geval. Kom deze ellende wel vaker tegen, vaak een ketel voor weinig geld geplaatst. Daarna komt men niet meer omdat ze dan helemaal niets meer over houden.
Stel de installateur in ieder geval schriftelijk op de hoogte dat je hem aanspreekt op de garantie. Als hij de fabriek in schakelt kost hem dat in principe niets. Kijk naar wat Wilibald schrijft, als de ketel op code 4 stookt dan draait deze voor warmwater.
Je kunt ook eens in de software de warmwaterfunctie van de ketel uitzetten. Kijk eens wat er dan gebeurt.
Bovenstaande doet er overigens niets aan af dat de ketel niet functioneert zoals het hoort. Mijn ervaring is dat Remeha hierop niet zit te wachten en dit soort dingen altijd netjes oplost.
Succes.
Stel de installateur in ieder geval schriftelijk op de hoogte dat je hem aanspreekt op de garantie. Als hij de fabriek in schakelt kost hem dat in principe niets. Kijk naar wat Wilibald schrijft, als de ketel op code 4 stookt dan draait deze voor warmwater.
Je kunt ook eens in de software de warmwaterfunctie van de ketel uitzetten. Kijk eens wat er dan gebeurt.
Bovenstaande doet er overigens niets aan af dat de ketel niet functioneert zoals het hoort. Mijn ervaring is dat Remeha hierop niet zit te wachten en dit soort dingen altijd netjes oplost.
Succes.