Tussen twee muren heb ik een ruimte van circa 265cm.
Nu heb ik 1 grote deur, met scharnieren aan 1 kant, en een wieltje aan de andere. Helaas is de deur na 15 jaar doorgezakt, en gaat het nogal zwaar.
De ruimte moet in zijn geheel open KUNNEN. Maar dat hoeft niet altijd. Kortom, een systeem van 2 deuren (hoeft niet eens symetrisch) lijkt mij handig, omdat je dan van dat wiel afbent (ook onhandig met een beetje sneeuw) en omdat het lichter te bedienen is.
Kortom, kom je met de fiets dan doe je 1 deur open, en wil je er met de auto langs, doe je ze beiden open.
Ik begreep dat ik dan een paal in het miden (zeg op 13-135) kan plaatsen, en ook een bovenframe op 285cm ofzo.En die paal moet ik er dan uittrekken. Maar dat lijkt me niet handig. Dit werd aangeraden om klapperen met wind te voorkomen.
Kortom, wat is jullie suggestie om een poort van 260CM te maken. En dan ook nog een oplossing die budgetvriendelijk is :-) 2 profesionele garagedeuren bijvoorbeeld kosten al snel 2000 euro en is me echt te gortig.
Ik hoor graag.
Nu heb ik 1 grote deur, met scharnieren aan 1 kant, en een wieltje aan de andere. Helaas is de deur na 15 jaar doorgezakt, en gaat het nogal zwaar.
De ruimte moet in zijn geheel open KUNNEN. Maar dat hoeft niet altijd. Kortom, een systeem van 2 deuren (hoeft niet eens symetrisch) lijkt mij handig, omdat je dan van dat wiel afbent (ook onhandig met een beetje sneeuw) en omdat het lichter te bedienen is.
Kortom, kom je met de fiets dan doe je 1 deur open, en wil je er met de auto langs, doe je ze beiden open.
Ik begreep dat ik dan een paal in het miden (zeg op 13-135) kan plaatsen, en ook een bovenframe op 285cm ofzo.En die paal moet ik er dan uittrekken. Maar dat lijkt me niet handig. Dit werd aangeraden om klapperen met wind te voorkomen.
Kortom, wat is jullie suggestie om een poort van 260CM te maken. En dan ook nog een oplossing die budgetvriendelijk is :-) 2 profesionele garagedeuren bijvoorbeeld kosten al snel 2000 euro en is me echt te gortig.
Ik hoor graag.