Bosch Droger WTA 3500 front paneel

Status
Niet open voor verdere reacties.
Tja,

Ik weet niet hoe ik het los krijg... :cry:

Als ik voor het apparaat sta zit er aan de rechter zijkant van het front paneel een afneembaar klepje, ik neem het weg en ... niks te zien geen schroefje of klip.

De deksel krijg ik er ook simpel af maar dat helpt niet echt.

Weet iemand hoe je de fascia van deze WTA 3500 droger verwijdert?
 
Graag eerst het complete E-nummer (incl 2 cijfers achter de /) en het FD nummer vermelden, anders kunnen de witgoedmannen het niet opzoeken.
 
E nr. WTA3500F G/04
FD nr. 7711 00321

Ja, de aan/uit schakelaar is defect.
Indien je hem indrukt maakt hij wel contact en gaat de machine aan maar zodra je hem loslaat gaat de spanning er weer af.
 
Het gaat mij om het front paneel.
Ik zie net hoe ik dat los krijg zonder de snap verbindingen te breken !
De schakelaar is onderdeel van een metal dome switch (membrane switch panel) dat is het probleem niet dat kan ik wel maken.

Maar die stomme facia gaat niet los op een eenvoudige manier.
Nou ja ik breek de boel wel open!

Eerlijk gezegd ben ik het meer dan kots beu dat Bosch niet gewoon een technische manual geeft als je dat vraagt.
Ik heb er verdomme geld voor betaald en zij denken maar dat iedere koper een idioot is en beschermen hun service diensten om je beurs te rollen.

Sorry, maar ik ben het effe helemaal moe !
 
Ja,

Ik had de reactie van Henny over het hoofd gezien !

Goed, dat ga ik dus ook doen, die snaps dacht ik al te moeten "forceren" met een schroevendraaier en dat klopt dus.
Zal wel lukken.
Ik meld wel of het goed is gegaan.

Bedankt !!
 
Neen,

Maar u zou mij begrijpen als u mijn huidige situatie kon zien.
Ik zit momenteel in een bouw fase van mijn huis en er gaat van alles stuk wat normaal eens in het jaar gebeurt.
Mijn beschikbare tijd is heel erg gering, en als je dan iets hebt wat je zeker kunt repareren maar je krijgt bepaalde info niet dan is dat heel erg frustrerend.
Met Witgoed heb ik dat al vaker gehad.
Van de ene kant kan ik het goed begrijpen dat Bosch deze policy voert maar gisteren had ik er effe heel erg schoon genoeg van.
Iets open breken is heel gemakkelijk maar daar hou ik niet van dat is pruts werk.

Sorry voor mijn reactie en bedankt voor het advies.
 
Beste Blackmedusa

Gelukkig heeft Bosch voor de mensen die zelf willen repareren, maar er geen *#@ van snappen een speciale info-lijn.
Het is weliswaar een betaalde lijn, maar de mensen die er zitten kunnen u haar fijn uitleggen hoe u stap voor stap u machine kunt repareren.

Volgens mij mag men hier geen tel. nr's door geven dus kijk dan voor het 0900 nummer even op de site van Bosch.

Ik wens u veel sterkte met uw droger.

Mvg Rene
 
IK kwam dit onderwerp tegen, dat tijdens mijn vakantie aan de orde was, en wil hier nog even wat over zeggen.

Het valt me op, dat de topicstarter als het even niet wil lukken, meteen vloekend tekeer gaat, alsof de forumleden het kunnen helpen dat het niet allemaal lekker gaat.

Maar als er gevraagd wordt of het gelukt is met de reparatie, dan is er doodse stilte.

Dát is pas frustrerend voor de vrijwilligers, die hier klaar stonden om je zeer snel én gratis te helpen bij je witgoed problemen.

Misschien kan de topicstarter de beleefdheid tonen om alsnog te vertellen hoe het afgelopen is?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Gerelateerde klussen

Login

Je wachtwoord vergeten?
Heb je problemen met wachtwoorden of reset, stuur een mailtje naar info a p e n staartje klusidee nl Nog niet geregistreerd? Registreer nu
or Log in via