6 polige kabel voor thermostaat?

Ik wil de Honeywell lyrict6 installeren. Nu gaat er vanuit mijn cv wel een twee polige kabel voor de aansluiting, maar de andere kabel die naar de plek van de thermostaat lijdt is 6 polig. Zie foto. Vorige bewoner had een boiler, zou het hier door kunnen komen? In de woonkamer komt er wel gewoon een 2 polige kabel uit. Maar hoe ga in die. 6 polige aansluiten op de ontvanger nabij de cv?

73A8C368-8336-4DC4-BC3D-9FE836CE192C.jpeg

Meten is weten.
Verbind bij de thermostaat de 2 draden door en meet bij de 6 draden welke draden onderling geen weerstand hebben met een multimeter.

Ze hadden destijds waarschijnlijk geen andere kabel dus hebben ze deze maar gebruikt. Wordt wel vaker gedaan hoor.
4-aderige kabel waarvan ze er dan 2 wegknippen bijvoorbeeld.

Weet je zeker dat je de juiste kabel hebt? Zie nu pas op de (wazige) achtergrond van foto dat er ook een kabel met een rode en blauwe ader hangt. Dat zijn meestal de kleuren die gebruikt worden bij een thermostaat.
Heb je die kleuren ook in de woonkamer dan weet ik vrij zeker dat je die moet hebben.

Login

Je wachtwoord vergeten?
Heb je problemen met wachtwoorden of reset, stuur een mailtje naar info a p e n staartje klusidee nl Nog niet geregistreerd? Registreer nu
or Log in via