Hallo,
Rob hier, ivm doorsnijden leiding in keuken tbv vloerverwarming heb ik omleiding gemaakt in trapkast vanaf de vloerverwarming verdeler (kraantjes geplaatst) zie foto 1 waarbij de leiding waar mijn hand zit warmer is, dus de aanvoer!
Dit tbv toilet - en nieuw geplaatste hal radiator.
Eindelijk voor elkaar om alles lekdicht te krijgen, dus kraantjes weer open, maar nu wordt zelfs de CV leiding vanaf de verdeler niet eens warm.
Ik de leidingen bij de kraantjes dan toch maar omgewisseld, nog steeds hetzelfde.
Heb er bij radiatoren goed op gelet wat aanvoer en retour is.
Volgens mij goed aangesloten zie foto 2 radiator hal, waarbij aanvoer is aangesloten rechtsonder op H-blok, op de leiding die in intern in radiator naar boven (thermostaat) loopt.
Foto 2 toilet waarbij pijltje omhoog aanvoer is mag ik aannemen.
Foto 4 de t-koppelingen splitsing tbv hal (de muur in) en rechts naar toilet.
Dat er druk op komt was eerder duidelijk, want ik had overal diverse lekkages
Wat gaat hier nu niet goed.
CV werkt goed ondanks dat ik door het gedoe met die lekkages systeem nog niet goed ontlucht heb.
Alle andere radiatoren en vloer worden warm, druk oké, ik weet het dus niet meer.
Benieuwd naar mogelijke oplossing(en).
Bedankt en groet,
Rob

Rob hier, ivm doorsnijden leiding in keuken tbv vloerverwarming heb ik omleiding gemaakt in trapkast vanaf de vloerverwarming verdeler (kraantjes geplaatst) zie foto 1 waarbij de leiding waar mijn hand zit warmer is, dus de aanvoer!
Dit tbv toilet - en nieuw geplaatste hal radiator.
Eindelijk voor elkaar om alles lekdicht te krijgen, dus kraantjes weer open, maar nu wordt zelfs de CV leiding vanaf de verdeler niet eens warm.
Ik de leidingen bij de kraantjes dan toch maar omgewisseld, nog steeds hetzelfde.
Heb er bij radiatoren goed op gelet wat aanvoer en retour is.
Volgens mij goed aangesloten zie foto 2 radiator hal, waarbij aanvoer is aangesloten rechtsonder op H-blok, op de leiding die in intern in radiator naar boven (thermostaat) loopt.
Foto 2 toilet waarbij pijltje omhoog aanvoer is mag ik aannemen.
Foto 4 de t-koppelingen splitsing tbv hal (de muur in) en rechts naar toilet.
Dat er druk op komt was eerder duidelijk, want ik had overal diverse lekkages
Wat gaat hier nu niet goed.
CV werkt goed ondanks dat ik door het gedoe met die lekkages systeem nog niet goed ontlucht heb.
Alle andere radiatoren en vloer worden warm, druk oké, ik weet het dus niet meer.
Benieuwd naar mogelijke oplossing(en).
Bedankt en groet,
Rob