2 sifons van dubbele spoelbak

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo,

Ik ben bezig met de keuken en nu zit er in de keuken een dubble spoelbak met daar onder een dubble sifon. (grijs)Voor ieder spoel bak 1.

Nu wil ik deze sifons op 1 afvoerleiding laten komen kan dat door deze samen te verbinden met een recht stuk buis en in het midden een T stuk naar beneden of het zo maken met een Y stuk.
dus op de buis uit de vloer een Y stuk \etten en dan de beide syfons daarop aansluiten.

hoop dat het duidelijk is zo.

Alvast bedankt.

Je hebt ook complete aan sluit sets voor dubbele spoelbakken

12496_images_1_5.jpg

of

12496_47_6153_1.jpg

verbinden met een recht stuk buis en in het midden een T stuk naar beneden of het zo maken met een Y stuk

dit wil namelijk niet een gewone T-of een Y stuk ik het midden want het water loopt dan tegen elkander in.

wel kan je de liggende t-stuk van een aansluit set gebruiken.

12496_Naamloos_22.jpg

12496_ScreenHunter_01_Aug_17_1326_1.jpg

Ja dat kan inderdaad.
Ik dacht een Y stuk op de afvoerbuis uit de vloer en dan 1 spoelbak aansluiten op het schuine stuk en de nadere op het rechte stuk.
Misschien gezeur of dat je denkt doe niet zo moeilijk maar deze materialen heb ik bij huis en die witte niet.

Dat merk je wel als de rechte sifon niet goed leeg loopt.

je kan er voor kiezen om daar een beluchter sifon neer te zetten,

Ik zou het doen volgens het laatste tekeningetje van henk, de methode met het t stuk met dat schotje erin is meestal niet echt een succes, zoals je zelf al aan gaf.

Bedankt henk,

nog 1 vraagje als ik nu nog een Y-stuk plaats onder het 1ste Y-stuk en daar de afvoer van de vaatwasser op aansluit (dichte sluiting i.v.m. stank) kan dat?

Herrald

Status
Niet open voor verdere reacties.

Login

Je wachtwoord vergeten?
Heb je problemen met wachtwoorden of reset, stuur een mailtje naar info a p e n staartje klusidee nl Nog niet geregistreerd? Registreer nu
or Log in via