1 radiator wordt alleen aan bovenkant beetje warm. Wat heb ik eerst gedaan? Gecontroleerd of er ontlucht moest worden. Systeem bijgevuld en ontlucht (was maar n beetje nodig). De thermostaat een stuk hoger gezet. Een halve emmer zwart/beetje olieachtig water afgetapt van de betreffende radiator. Bedacht of de leidingen wellicht omgedraaid zijn met aansluiten. Dit allemaal zonder resultaat. Nu heb ik m'n aandacht op de linker onderkant vd radiator gericht: daar zit achter een deksel met schroefdraad, wat ik losgdraaid heb, een zeskantige inkeping die zo te zien met een flinke inbussleutel te verdraaien/stellen is. Een dergelijke inbussleutel heb ik niet, dus sta eigenlijk op het punt om er 1 aan te schaffen. (of een vergelijkbaar geschikt stuk gereedschap). Mijn vraag: zou dat het kunnen zijn? Wat is de functie ervan? Ik heb ook e.e.a. gelezen over diagonaal aansluiten. Dat gaat (helaas) niet. Het betreft een enkelplaats-radiator met rechtsonder een aftapkraantje en linksonder zit de aanvoer en retour. Linksboven zit een draaiknop om hem open of dicht te zetten. Verneem het graag..