Afvoer bad

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ben bezig met het aansluiten van het bad. Nu wil het zo zijn dat het putje van het nieuwe bad aan de andere kant zit dan het putje van het oude bad.
Denken jullie dat dit boven de vloer aan te sluiten is of is het verstandiger dit eerst onder de dekvloer naar de juiste plek te brengen?

24631_Afb003_2.jpg

24631_Afb004_1.jpg

24631_Afb008_1.jpg

Wederom bedankt voor jullie input!

Kan gewoon over de vloer.
Wel zorgen dat er een beetje afschot op de afvoer leiding zit, van het bad naar de afvoer.

Ik zou ook de overloop slang een stukje inkorten.
Hij is wel aan de lange kant.
Dan kun je de overloop zelf ook gewoon recht zetten, met de pijp naar beneden. :wink:

Het omdraaien gaat helaas ruimte-technisch niet. Zal met wat gepuzzel hem gewoon over de vloer laten lopen. Wordt alleen een beetje lastig i.v.m. de beugels van de poten. Ik had de overloopslang nog intact gelaten om te kijken hoe ik bij de sifon uitkom, maar ik zal hem waarschijnlijk nog een stukje kunnen inkorten.

Bedankt voor de raad wederom. Mocht onze badkamer ooit helemaal af is zal ik het resultat posten!

Groeten
Peer

Je kan de syfon ook zover verdraaien dat de knel ring verder van de beugel af zit

en dan met 1 bocht 45 graden 2xmof en 1 bocht 45graden 1xmofzodat je onder de beugels langs kan

en evt zelfde bochten gebruiken bij aan sluiting op afvoer die de grond in gaan en ook een onder steuning maken voor doorzakken liggende buis

Status
Niet open voor verdere reacties.

Login

Je wachtwoord vergeten?
Heb je problemen met wachtwoorden of reset, stuur een mailtje naar info a p e n staartje klusidee nl Nog niet geregistreerd? Registreer nu
or Log in via