Excuses als dit al eerder gepost is, ik kon zo 1, 2, 3 geen vergelijkbare situatie vinden.
Ik ben verhuisd van de 5e verdieping naar de 11e verdieping (zelfde gebouw) aangezien dit een giga dakterras heeft. (niet belangrijk)
Ik heb gemerkt dat als mijn verwarming aan staat, of wasmachine of vaatwasser draait dat de waterdruk overal een behoorlijk stuk lager is. Dit probleem had ik op de 5e verdieping niet. Nu kan ik namelijk niet meer douchen terwijl de wasmachine aan staat. Ik snap dat op deze hoogte een druk verschil zal zijn
Dit flatgebouw is bijna 10 jaar oud (2012) en beschikt over een hydrofoorinstallatie op de begane grond. Ik heb hierover eerder contact gehad met mijn woningbouw en VvE. De woningbouw zei dat ik de water leverancier moest bellen. Wat ik al gek vond, want die leveren alleen tot aan de begane grond, en dat is ook precies wat zij mij vertelden. Nogmaals de woningbouw gebeld. Er zou iemand langskomen. Deze monteur checkte mijn CV ketel en meterkast, zegt dat alles prima in orde is en dat hij verder niks kan doen. Ik heb een Nefit Proline HRC 24/CW4 ketel en de waterdruk zou ook in orde moeten zijn (1.5-2.5 bar)
Mijn vraag dus: Wat kan ik verder nog doen? Ik huur dit appartement dus eigenlijk zou de woningbouw met een oplossing moeten komen.
Ik ben verhuisd van de 5e verdieping naar de 11e verdieping (zelfde gebouw) aangezien dit een giga dakterras heeft. (niet belangrijk)
Ik heb gemerkt dat als mijn verwarming aan staat, of wasmachine of vaatwasser draait dat de waterdruk overal een behoorlijk stuk lager is. Dit probleem had ik op de 5e verdieping niet. Nu kan ik namelijk niet meer douchen terwijl de wasmachine aan staat. Ik snap dat op deze hoogte een druk verschil zal zijn
Dit flatgebouw is bijna 10 jaar oud (2012) en beschikt over een hydrofoorinstallatie op de begane grond. Ik heb hierover eerder contact gehad met mijn woningbouw en VvE. De woningbouw zei dat ik de water leverancier moest bellen. Wat ik al gek vond, want die leveren alleen tot aan de begane grond, en dat is ook precies wat zij mij vertelden. Nogmaals de woningbouw gebeld. Er zou iemand langskomen. Deze monteur checkte mijn CV ketel en meterkast, zegt dat alles prima in orde is en dat hij verder niks kan doen. Ik heb een Nefit Proline HRC 24/CW4 ketel en de waterdruk zou ook in orde moeten zijn (1.5-2.5 bar)
Mijn vraag dus: Wat kan ik verder nog doen? Ik huur dit appartement dus eigenlijk zou de woningbouw met een oplossing moeten komen.