Vaatwasser Siemens SE64M350EU/40 Dit gaat over de schaeklaar op de 2e foto rechterkant met de 3 contact strippen, niet links.Je ziet ook dat er gevonk was door de zwarte plekken op de strips.
Probleem: geen spoelwater: probleem was het schoepenrad in de circulatie pomp dit heb ik vandaag vervangen.
Draden los gehad bij de drainpomp, de condensator bij de motor, de draden op de motor. Dit om zo makkelij kmogelijk het schoeprad te kunnen vervaned. De oude zat los in de motor, bekende probleem. Alles weer in elkaar gezet. Ik had fotos gemaakt van alles wat los is gegaan, dus ik dacht-denk dat alles weer op zijn plek zit.
Per abuis 2 stekkers rechterkant vergeten terug te steken terwijl er wel stroom op stond om te gaan testen. Vaatwasser uit gezet en connector vastgestoken.
Toen ging de lege matirx vullen tot aan de top.
Ergens is het weer weggedrained want is nu leeg. Geen lekkage te zien
De rode vlotter ligt beneden in zijn kamertje bij het labyrinth. De lange rode pen gaat vrij heen en weer maar de schakelaar daarboven die vonkt en lijkt te smeulen.
Ik heb hem losgehaald en geheel droog en schoon gemaakt ook de stekker met 3 pennen in 1 grondig nagekeken op vuil wat evt kortsluiting maakt.
Het labyrint vult niet zit wel weinig water in links maar vult niet.
Ik kan me alleen niet vorostellen waarom die schakelaar gaat vonken.... vuil... defecte schakelaar, het lijkt alsof er veel spanning of stroom doorgaat vanwege de smeullucht.
Met de vaatwasdeur open hoor ik hem nog draaien, wat hoor ik draaien: geen idee: de pomp??
Labyrinth is verder schoon, die is een paar maand geleden gereinigd op en top.
De vw wil wel met zijn programma beginnen denk ik maar komt niet ver.
Ik heb daarvoor nog geprobeerd de onderbak los te halen: pomp los met die 2 rubberstrips, 2 schroeven voor weg, 2 schroeven achter weg, scharnierspanner los maar ik krijg de bak op 1 punt niet los en dat is rechts achter waar de slangen binnenkomen, iets houd dat nog vast maar wat.
Probleem: geen spoelwater: probleem was het schoepenrad in de circulatie pomp dit heb ik vandaag vervangen.
Draden los gehad bij de drainpomp, de condensator bij de motor, de draden op de motor. Dit om zo makkelij kmogelijk het schoeprad te kunnen vervaned. De oude zat los in de motor, bekende probleem. Alles weer in elkaar gezet. Ik had fotos gemaakt van alles wat los is gegaan, dus ik dacht-denk dat alles weer op zijn plek zit.
Per abuis 2 stekkers rechterkant vergeten terug te steken terwijl er wel stroom op stond om te gaan testen. Vaatwasser uit gezet en connector vastgestoken.
Toen ging de lege matirx vullen tot aan de top.
Ergens is het weer weggedrained want is nu leeg. Geen lekkage te zien
De rode vlotter ligt beneden in zijn kamertje bij het labyrinth. De lange rode pen gaat vrij heen en weer maar de schakelaar daarboven die vonkt en lijkt te smeulen.
Ik heb hem losgehaald en geheel droog en schoon gemaakt ook de stekker met 3 pennen in 1 grondig nagekeken op vuil wat evt kortsluiting maakt.
Het labyrint vult niet zit wel weinig water in links maar vult niet.
Ik kan me alleen niet vorostellen waarom die schakelaar gaat vonken.... vuil... defecte schakelaar, het lijkt alsof er veel spanning of stroom doorgaat vanwege de smeullucht.
Met de vaatwasdeur open hoor ik hem nog draaien, wat hoor ik draaien: geen idee: de pomp??
Labyrinth is verder schoon, die is een paar maand geleden gereinigd op en top.
De vw wil wel met zijn programma beginnen denk ik maar komt niet ver.
Ik heb daarvoor nog geprobeerd de onderbak los te halen: pomp los met die 2 rubberstrips, 2 schroeven voor weg, 2 schroeven achter weg, scharnierspanner los maar ik krijg de bak op 1 punt niet los en dat is rechts achter waar de slangen binnenkomen, iets houd dat nog vast maar wat.