Beste lezers.
Ik heb een metabo kgt501 waarvan de schakelaar stuk ging. Toevallig had ik nog zelfde schakelaar liggen van uk333 waarvan motor door brande.
Die erop gezet, maar deze brande na een klein uurtje ook door. ?? Nu schrijf ik door branden, maar weet niet zeker of dat het geval is. Hij stinkt behoorlijk naar overbelasting.
Nu heb ik gegoogled en vond ik de duitse of tjechis fabrikant (vermoed ik) en die gaf aan dat het waarschijnlijk aan de motor ligt.
Het toeval wil dat een moment voor het gebeurde, ik nog bij mezelf dacht "wat loopt de motor nog super, geen onregelmatigheden of speling".
Ik ga me nog verdiepen in de materie" motor doormeten met multimeter" via...ja,.. google.
Bij voorbaat dank voor het mee denken en tips.
John
Ik heb een metabo kgt501 waarvan de schakelaar stuk ging. Toevallig had ik nog zelfde schakelaar liggen van uk333 waarvan motor door brande.
Die erop gezet, maar deze brande na een klein uurtje ook door. ?? Nu schrijf ik door branden, maar weet niet zeker of dat het geval is. Hij stinkt behoorlijk naar overbelasting.
Nu heb ik gegoogled en vond ik de duitse of tjechis fabrikant (vermoed ik) en die gaf aan dat het waarschijnlijk aan de motor ligt.
Het toeval wil dat een moment voor het gebeurde, ik nog bij mezelf dacht "wat loopt de motor nog super, geen onregelmatigheden of speling".
Ik ga me nog verdiepen in de materie" motor doormeten met multimeter" via...ja,.. google.
Bij voorbaat dank voor het mee denken en tips.
John