Druk CV-ketel blijft op nul

Status
Niet open voor verdere reacties.
Even van de remeha site:


U kunt uitsluitend als installateur een defect onderdeel met zoveel mogelijk informatie over de installatie (minimaal installatiedatum en ketelserienummer) sturen naar:

Remeha B.V.
Afdeling Kwaliteitsdienst
7300 VB Apeldoorn

Klik hier voor het speciale 'Retourformulier goederen'.

Dus wens ik je als particulier succes. En een doa? Ik heb veel avanta,s geplaatst, maar nooit een defecte drukmeter uit de doos.
Heb je wel de installatie gespoeld zoals ook voorgeschreven? Misschien wat oud vuil dat door dat minuscule gaatje van de meter is gegaan?

Groeten b
 
Idd....
je kunt wel roepen dat elke fabrikant wettelijk verplicht is een deugdelijk
product te leveren, maar dan moet je het wel volgens de voorwaardes
doen waarmee jij akkoord bent gegaan bij de aankoop van het product :idea:
dus in dit geval terug gaan naar de verkopende partij....maar dat had je zelf
ook wel kunnen bedenken :wink:
Neem wel even je garantiekaart mee, daar staat je serienummer op.....
 
Waar gaat dit over???
Gewoon een drukmetertje die het niet doet, wat een drama zeg!
Alles kan kapot, zelf als het nieuw in doos zit.
Heb dit ook weleens meegemaakt bij een nieuwe Avanta, Tzerra.
Zulke dingen kunnen nou eenmaal weleens gebeuren.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Login

Je wachtwoord vergeten?
Heb je problemen met wachtwoorden of reset, stuur een mailtje naar info a p e n staartje klusidee nl Nog niet geregistreerd? Registreer nu
or Log in via