Sinds een paar maanden lijkt het of onze droger (Bosch Home Professional WTYH8782NL/03) van maart 2018 er langer over doet en elke keer moet ik
het pluizenfilter schoomaken tijdens het drogen, voorheen was dat nooit zo.
Daarop heb ik in het Servicemenu wat testen gedaan en krijg bij de test P4: Cond.Sens de Error E:14
Alle andere testen gaan prima.
Google vertelt me dat het de NTC sensor kan zijn maar ik twijfel een beetje maar ik wil het graag zelf oplossen.
De droger was best een investering en Bosch geeft niet thuis, 2 jaar garantie is verlopen en dus betalen.
Ik heb ook de droger open gemaakt (bovenkant en zijkanten) en schoongemaakt (behalve de condensor, die zit echt goed ingepakt).
Het pompje aan de achterkant heb ik ook schoon gemaakt.
Als iemand mij in de juiste richting kan duwen zou dat fantastisch zijn, alvast bedankt!
het pluizenfilter schoomaken tijdens het drogen, voorheen was dat nooit zo.
Daarop heb ik in het Servicemenu wat testen gedaan en krijg bij de test P4: Cond.Sens de Error E:14
Alle andere testen gaan prima.
Google vertelt me dat het de NTC sensor kan zijn maar ik twijfel een beetje maar ik wil het graag zelf oplossen.
De droger was best een investering en Bosch geeft niet thuis, 2 jaar garantie is verlopen en dus betalen.
Ik heb ook de droger open gemaakt (bovenkant en zijkanten) en schoongemaakt (behalve de condensor, die zit echt goed ingepakt).
Het pompje aan de achterkant heb ik ook schoon gemaakt.
Als iemand mij in de juiste richting kan duwen zou dat fantastisch zijn, alvast bedankt!