Hallo,
Ik wil 2 extra groepen plaatsten; 1 voor de wasmachine en 1 voor de droger. Het totaal aantal groepen komt dan op 9. Het lijkt dan alsof ik dan een ALS tekort kom, aangezien je dus niet meer dan 4 groepen per ALS mag hebben.
Wanneer ik naar het busboard kijk, dan zie ik het als 3 fasen verdeeld in 2 groepen ?
Mocht ik een derde ALS kunnen plaatsen;
- hoe bedraad ik dan de automaten op het busboard naar de ALS toe?
- hoe bedraad ik dan de ALS naar die 'verdeelblokjes' toe.
- moet dit dan weer een 4p- ALS zijn ?
- moet alles worden omgebouwd naar 1 fase groepenkast terwijl er 3-fase binnenkomen? Dit mag toch niet?
- Kan ik hier ook alamat's gebruiken?
Kan het uberhaubt wel?
Ik kan een aantal dingen wel volgen over groepenkasten, bedrading en schakelingen, maar hier kom ik niet echt uit.
Hoor graag weer van jullie.
Groet,
Bas
Ik wil 2 extra groepen plaatsten; 1 voor de wasmachine en 1 voor de droger. Het totaal aantal groepen komt dan op 9. Het lijkt dan alsof ik dan een ALS tekort kom, aangezien je dus niet meer dan 4 groepen per ALS mag hebben.
Wanneer ik naar het busboard kijk, dan zie ik het als 3 fasen verdeeld in 2 groepen ?
Mocht ik een derde ALS kunnen plaatsen;
- hoe bedraad ik dan de automaten op het busboard naar de ALS toe?
- hoe bedraad ik dan de ALS naar die 'verdeelblokjes' toe.
- moet dit dan weer een 4p- ALS zijn ?
- moet alles worden omgebouwd naar 1 fase groepenkast terwijl er 3-fase binnenkomen? Dit mag toch niet?
- Kan ik hier ook alamat's gebruiken?
Kan het uberhaubt wel?
Ik kan een aantal dingen wel volgen over groepenkasten, bedrading en schakelingen, maar hier kom ik niet echt uit.
Hoor graag weer van jullie.
Groet,
Bas