We hebben een wisa toilet en daar doet de drukknop om het toilet door te spoelen het niet meer van. Dit hebben we zelf al een keer opgelost. In het binnenwerk zit namelijk een hefboom constructie, aan de onderkant van de hefboom zit het opgehangen aan een ander staafje.
Deze twee dingen waren los van elkaar. Dus het opnieuw ophangen aan de hefboom was voldoende.
Nu is het probleem een dag later weer gelijk ontstaan en ik vroeg me af hoe we dit kunnen oplossen.
Moeten we de hele hefboomconstructie vernieuwen? Of is er een eenvoudigere manier voor?
Dank aan iedereen die berichten op deze site zet. Hierdoor is het ons al een keer gelukt om het probleem te verhelpen.
Rechts onderin zie je het ringetje waarin de hefboom is "opgehangen"
Deze twee dingen waren los van elkaar. Dus het opnieuw ophangen aan de hefboom was voldoende.
Nu is het probleem een dag later weer gelijk ontstaan en ik vroeg me af hoe we dit kunnen oplossen.
Moeten we de hele hefboomconstructie vernieuwen? Of is er een eenvoudigere manier voor?
Dank aan iedereen die berichten op deze site zet. Hierdoor is het ons al een keer gelukt om het probleem te verhelpen.
Rechts onderin zie je het ringetje waarin de hefboom is "opgehangen"
![114005_wisa_toilet_afbeelding_5.jpg](https://www.klusidee.nl/Forum/userpix2/114005_wisa_toilet_afbeelding_5.jpg)