Eergisteren heb ik in de vlugheid mijn huissleutel aan de binnenkant van het slot gelaten en de deur dicht laten vallen. Daarna kreeg ik ook de sleutels niet uit het slot en alle ramen zaten dicht. Mijn man was al richting werk dus de optie om de deur van het slot te halen was ook vervlogen. Het was tenslotte ook nog vroeg toen ik de deur had dichtgetrokken en ik moest zelf gewoon werken. Toen maar op het werk een beetje op internet gezocht naar een oplossing. Uiteraard nog niet aan mijn man laten weten dat ik de sleutels aan de binnenkant van de deur was vergeten. Ben ik wat eerder naar huis gegaan om de sleutels uit de binnenkant van de deur te krijgen met een paperclip.. je raad het al ook geen resultaat volgende poging: met wat gereedschap de deur van buiten openbreken. Ook dat lukte niet. Uiteindelijk de hulptroepen maar ingeschakeld
Weten jullie een manier om dit niet meer voor te laten komen? Hebben jullie een adres of plaats waar jullie een reserve sleutel bewaren? Ik heb niet veel mensen in de buurt die ik zo super erg vertrouw en voor ik het weet word er met die sleutel in huis ingebroken.

Weten jullie een manier om dit niet meer voor te laten komen? Hebben jullie een adres of plaats waar jullie een reserve sleutel bewaren? Ik heb niet veel mensen in de buurt die ik zo super erg vertrouw en voor ik het weet word er met die sleutel in huis ingebroken.