Oude vloer beitsen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb een originele houten vloer waar veel lagen op hebben gelegen in de loop der tijd. Oa tapijt dat vastgelijmd heeft gezeten waardoor er donkere plekken zitten op het hout die onwijs moeilijk zijn weg te schuren. Nu is mijn vraag kan donkere beits de vloer qua kleur gelijk(er) krijgen? Of worden de donkere plekken dan ook weer donkerder zodat je altijd verschil blijft zien? Dank voor de reacties alvast!
119947_IMG_20200201_132923_1.jpg

Als de planken niet doorlopen onder een wand oid, zou je ze eventueel kunnen omdraaien als de onderkant schoon is. Spijkers eruit halen met een spijkertrekker.

Met een goeie onverdunde dekkende merk beits zal het lukken, maar ik denk in meerdere lagen, dat moet u in het werk bepalen, en hoe zwaar u eisen zijn.

Gebruik geen bouwmarkt huismerk.

Rola, daar was ik nooit opgekomen! Ga toch maar eens beginnen met beitsen want ik wil het nu wel een keer afhebben 😖 Overigens is de foto van voor het schuren, maar de donkere stroken zijn nog steeds niet helemaal blank.
Nog een vraag want daar lees ik ook verschillende tips over. Wat is de volgorde? Beits - lak? Lak - beits - lak, of lak - beits??
Dank jullie wel!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gerelateerde klussen

Reacties
0
Weergaven
119
Reacties
8
Weergaven
291
Vloeren
betortelemt
  • Gesloten
  • Juulke83
  • Vloeren
  • 1
  • 250
Reacties
1
Weergaven
250
  • Gesloten
  • Kerel010
  • Vloeren
  • 7
  • 699
Reacties
7
Weergaven
699
Vloeren
BertPleizier

Login

Je wachtwoord vergeten?
Heb je problemen met wachtwoorden of reset, stuur een mailtje naar info a p e n staartje klusidee nl Nog niet geregistreerd? Registreer nu
or Log in via