Gebruik liever geen secondenlijm, dit is moeilijk te doseren, u loopt grote kans dat de sleutel nooit meer te verwijderen is.
Werkt overigens prima hoor ik heb altijd een tube in de auto liggen omdat ik daar bedrijfsmatig nog wel eens tegen aan loop en dan hebben we het niet over standaard cilinders.
Maar zoals ik aangaf niet te veel gebruiken er hoeft geen druppel aan te hangen gewoon een klein beetje er aan en evt te veel afvegen. en natuurlijk niet op het afgebroken stuk in de cilinder smeren, maar op het stuk wat je nog hebt.
Dan er tegen aan houden even laten drogen en er uit trekken.
Alleen als de sleutel voorheen vrij zwaar in en uit de cilinder ging zal het niet lukken, maar is het een slot wat regelmatig gebruikt werd dan geen probleem, mits je van te voren maar geen extra vet oid. in de cilinder spuit.
Werkt dat niet dan gebruik ik ook de mini boor, gaatje schuin in het sleutelstuk boren (0,8mm) stuk verenstaal in het gaatje duwen (ook 0,8mm) is iets buigen en er uit trekken. Maar dat is wel veel meer werk + je loopt het risico dat er ergens boorsel tussen komt of dat je met de boor iets anders raakt.
suc6
Gerrit Bakker